Spis treści
Procedura składania zamówienia i metody płatności
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie lub innymi środkami komunikacji.
Płatności są realizowane przez bramkę płatności PayNow (możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej https://www.paynow.pl/)
lub kartą:
lub
bezpośrednim przelewem na rachunek bankowy PrezentArt w banku mBank:
Odbiorca: PrezentArt
Nr rachunku: 55 1140 2004 0000 3702 8435 4239
WAŻNE: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia
Nr rachunku IBAN: PL55 1140 2004 0000 3702 8435 4239
Nr BIC: BREXPLPWMBK
W przypadku faktur dla firm, termin płatności wynosi 7 dni.
Metody dostawy
Dostawa na terenie Polski realizowana przez DPD oraz InPost.
Dostawa na terenie całej Unii Europejskiej realizowana jest przez DPD.
Dostawa do takich krajów jak: Włochy, Francja, Belgia, Holandia, Luksemburg, Hiszpania i Portugalia – może być również zrealizowana za pośrednictwem InPost.
Koszt dostawy
Wartość dostawy obejmuje koszty transportu i jest obliczany zgodnie z indywidualnym cennikiem wybranych firm kurierskich, podanych w sekcji „Metody dostawy”. Szczegóły można uzyskać, kontaktując się z nami w dowolny wygodny sposób.
Dostawa musi być również opłacona z góry. Nie oferujemy opcji płatności przy odbiorze.
Koszt opakowania dodawany jest jako osobny produkt do koszyka i obliczany za pomocą naszej specjalnej technologii „ADCS” (Acurate Delivery Calculation and Send), zgodnie z produktami znajdującymi się w koszyku w momencie składania zamówienia. Cena ta obejmuje koszt opakowania oraz materiałów, które maksymalnie chronią produkt przed uszkodzeniami.
Odbiór przesyłki i uszkodzenia w transporcie
Przy odbiorze przesyłki zalecamy dokładne sprawdzenie stanu opakowania.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek widoczne uszkodzenia paczki (rozerwanie, wgniecenia, przemoczenia itp.), koniecznie:
- Otwórz przesyłkę w obecności kuriera lub pracownika punktu odbioru.
- Jeśli towar wewnątrz również jest uszkodzony, należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody (tzw. „zgłoszenie szkody”) – formularz taki kurier powinien posiadać przy sobie.
- Prosimy również o wykonanie zdjęć uszkodzonego produktu i opakowania oraz kontakt z nami na adres: info@prezent-art.pl lub w inny dogodny sposób.
Brak protokołu może utrudnić lub uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji związanej z uszkodzeniami powstałymi podczas transportu.
Bardziej szczegółowe informacje o warunkach można znaleźć na stronie Regulaminu Sklepu Internetowego.